Konference Brandstorming ukáže příběhy úspěšných značek

O inspirativních příbězích značek, případových studiích i datech se bude mluvit na dalším ročníku konference Brandstorming.

Další ročník konference BRANDstorming se uskuteční 12. března v prostoru MAMA Shelter Prague. Řečníci představí příběhy brandů, kterým se podařilo úspěšně prosadit na trhu, ať už začínaly zcela od nuly, nebo navazovaly na dřívější tradici. 

Mluvit se bude např. o retro značkách. O příběhu České síťovky promluví Karolína Pechová z POAK.

Jak se proměňuje v čase tradiční organizace Sokol? Její moderní tvář a projekt Sokol 2030 představí Marek Tesař z agentury Raul! O repositioningu značky Božkov firmy Stock Plzeň promluví Michal Jakl.

Michal Pastier z agentury Zaraguza představí ty nejlepší fungující FMCG kampaně.

Účastníci uslyší příběhy obuvnické značky Vasky, piva Excelent od Plzeňského Prazdroje nebo Barbie od Mattela. 

Michaela Thomas z designového studia Butterflies & Hurricanes promluví ve své přednášce od marketingu k matteringu o ekologickém a udržitelném marketingu. Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější omyly při budování brandu. Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou správné emoce a asociace, ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.

Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.

-mav-

eca6d5adb454c82f00a123c7fdd7c4b1644ea664 Reklama

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.