Komerčním ředitelem ZOOTu je Martin Vrána z Mall.tv

Vedení společnosti Company New, pod kterou spadá ZOOT i Different, rozšiřuje Martin Vrána.

/media/13899/cco-martin-vrána-a-ceo-zoot-milan-polák-vpravo

Fullscreen Sdílet

/media/13899/cco-martin-vrána-a-ceo-zoot-milan-polák-vpravo

Fullscreen Sdílet

Vedení společnosti Company New, kam nově spadá jak ZOOT, tak módní e-shop Different, nově rozšíří Martin Vrána na pozici komerčního ředitele. Do firmy přichází ze skupiny Mall. 

„ZOOT úspěšné ustál transformaci i korona krizi a teď má našlápnuto k růstu. Po rozjezdu marketplace se chceme nyní zaměřit i na posílení směrem k obchodním partnerům, zahraničí a nové strategii marketingu,” přibližuje CEO společnosti Milan Polák.

Martin Vrána dva roky působil jako obchodní ředitel v Mall Group, kde měl na starosti projekt Mall.tv. Zároveň je spoluzakladatelem digitální agentury Netvision Agency a zakladatelem strategické agentury Business Elements. Dříve pracoval mimo jiné ve společnostech Burda International či Philip Morris ČR. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI.

„ZOOT je velkou výzvou pro všechny z nás, ale dle mého názoru velice atraktivní. S využitím kvalitní strategie, efektivního řízení, kvalitní synergie interních týmů se dokáže dostat mnohem dál, než dříve byl. Díky spojení s e-shopem Different, který působí v devíti zemích Evropy, se mu otevírá i velký potenciál v zahraničí. Tyto faktory považujeme za klíčové pro úspěšnou spolupráci s našimi vendory a tím i společný růst nejen na českém trhu,” popisuje Martin Vrána.

-stk-

# personálie # lidé # marketing # Different # ZOOT # Company New # strategie # komerční ředitel # Martin Vrána

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.