Klarna uvedla kampaň k příležitosti Black Friday

Klarna si k letošnímu Black Friday připravila rozsáhlou marketingovou kampaň.

Pá 25. listopadu 2022 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23118/klarna_image_1

Fullscreen Sdílet

/media/23071/klarna_pilulka_blackfriday

Fullscreen Sdílet

Nákupní aplikace Klarna, jež vstoupila na český trh letos v září, spustila rozsáhlou marketingovou kampaň ku příležitosti Black Friday. 

Kampaň, jež využívá tři různé vizuály, je k vidění na internetu a sociálních sítích, a to ve spolupráci s pěti klíčovými partnery Klarny –  Footshop, H&M, Pilulka, Eobuv.cz a Westwing. Dále poběží v tisku – v magazínech Elle, Cosmopolitan, Esquire a publikacích od Czech News Center. Klarna zapojí rovněž své vlastní kanály, včetně aplikace, kde jsou k dispozici personalizované nákupní seznamy či speciální nabídky. 

-stk-

# reklama # kampaň # Black Friday # Klarna

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.