Klarna vstupuje po dvou letech v Česku na Slovensko
Klarna expanduje na slovenský trh poté, co před téměř dvěma lety
vstoupila do Česka.
Klarna expanduje na slovenský trh poté, co před téměř dvěma lety
vstoupila do Česka.
Díky nové legislativě mají mít spotřebitelé letos větší jistotu, že
budou nabízené slevy na Black Friday skutečné. E-shopy očekávají až
trojnásobnou návštěvnost.
Klarna si pro komunikaci na českém trhu zvolila agenturu Rubikon PR.
Text aktuální kampaně značky Klarna se až povážlivě podobá komunikaci
Twista před dvěma lety. Švédská nákupní aplikace však inspiraci
odmítá.
Klarna si k letošnímu Black Friday připravila rozsáhlou marketingovou
kampaň.
Nákupní aplikace Klarna svůj vstup na český trh komunikuje kampaní
v outdooru a na internetu.
Klarna, společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti
elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky.
Marketing start-upům problém většinou nedělá, práce se značkou však
ano, přitom je to podmínka k jejich úspěchu.