KFC kampaní podpoří spojení smažáku a Zinger řízku

KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní. 

Po 10. února 2025 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/4asp2dmz/slider_cheezy-crunch-zinger_produktové-foto

Fullscreen Sdílet

/media/grzhmlgg/cheezy-crunch-zinger

Fullscreen Sdílet

Fast-foodový řetězec KFC přichází na český trh s novinkou v podobě Cheezy Crunch Zinger, jež kombinuje smažený sýr a kuřecí řízek. Doplňuje je brusinková nebo tatarská omáčka. V prodeji bude od 11. února. 

„Češi zbožňují smažák. A tak jsme ho spojili s tím, co v KFC umíme nejlépe a kvůli čemu k nám zákazníci chodí – s křupavým kuřecím masem,“ říká Helena Vyhnánková, ředitelka marketingu KFC pro Českou republiku a Rakousko. „Při vývoji Cheezy Crunch Zinger jsme kladli důraz na sladění chutí, abychom zákazníkům nabídli něco nového, originálního, zároveň důvěrně známého,“ dodává Vyhnánková s tím, že novinka vznikla exkluzivně pro český trh.

Cheezy Crunch Zinger podpoří reklamní kampaň v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Zapojeni do ní budou i influenceři. Hlavní linkou komunikace je „dokonalé spojení kuřecího řízku se smaženým čedarem“, tedy „dvě české lásky v jednom Zingeru“.

-stk- 

# reklama # kampaň # KFC # novinka # fast-food # Cheezy Crunch Zinger # kuřecí řízek # smažený sýr

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.