Kaufland podporuje novými spoty program Kaufland Card
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let
nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky
napříč sortimentem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland si připomíná dva roky od zavedení své věrnostní karty Kaufland
Card. Její zákazníci nyní tvoří přibližně polovinu z celkového počtu
transakcí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kaufland zaznamenal za rok fungování s K-Card desítky milionů nákupů a
aktuálně ji používá přes 1,5 mil. zákazníků. Nově přidává slevy
u partnerů a další benefity.
# Aktuality # Marketing # Retail
Věrnostní karta řetězce Kaufland má tři měsíce od spuštění již přes
milion zákazníků. Benefity bude i nadále rozšiřovat.