Moneta kampaní podpoří svou nabídku hypotéky
Moneta startuje novou reklamní kampaň na „nejlepší hypotéku na trhu“.
Moneta startuje novou reklamní kampaň na „nejlepší hypotéku na trhu“.
Coca-Cola ve spolupráci s Marvelem uvádí limitovanou edici lahví a plechovek.
Elonga spouští svou první kampaň, ukazuje v ní, že vliv na své zdraví
ve stáří mají lidé již dnes.
Kampaň s názvem „Půl talíře“ si klade za cíl zvýšit konzumaci ovoce
a zeleniny mezi českou populací.
Kojenecká voda Aquila startuje novou kampaň, v níž zdůrazňuje svůj
přírodní původ, zároveň cílí na mladší generace.
Česká spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první
značka v tuzemsku startuje kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj
videoher.
U příležitosti Mezinárodního týdne asistečnních psů zahajuje
organizace ADI celosvětovou kampaň #LifeChangers.
Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra
Nováková se synem Mikulášem.
Značka školních batohů Baagl spouští kampaň „Vyrůstej s odvahou“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.