Značka školních batohů Baagl vybízí v kampani k odvaze
Značka školních batohů Baagl spouští kampaň „Vyrůstej s odvahou“.
Značka školních batohů Baagl spouští kampaň „Vyrůstej s odvahou“.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.
Česká asociace umělé inteligence startuje svou dosud největší kampaň,
uspořádá přes 100 akcí zdarma na podporu AI.
Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů.
Ikea chce s novou kampaní pomoci lidem zlepšit jejich spánek i každodenní
život.
Čedok na podporu last minute zájezdů využívá CLV v pražském metru,
vizuály jsou zasazeny vždy do prostředí konkrétní stanice.
V době olympiády chce kampaní Člověk v tísni poukázat na skutečný boj
na život a na smrt.
Targa Florio představuje recepty na letní nealko drinky v sérii videí
s motoristickými komentátory.
Růžový slon v nové letní kampani odjíždí na dovolenou ladit
„pozitivní vibrace".
Sanofi na trh přichází se samotestem Essentia Check pro detekci jaterních
chorob. Podporuje ho kampaní.