K výročí čtvrtstoletí na trhu spouští CZC retro kampaň

U příležitosti svého 25letého výročí startuje CZC kampaň, v níž připomíná důležité momenty na trhu s elektronikou.

St 5. dubna 2023 06:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24439/czc_25let_slider

Fullscreen Sdílet

/media/24438/czc-25-let

Fullscreen Sdílet

E-shop CZC si v dubnu připomene čtvrtstoletí své existence. Při této příležitosti představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let. Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných online kanálech, podpoří ji také prodejní akce s 25% slevou na vybrané ikonické produkty.  

Retrospektivní kampaň staví na claimu „Kdo tohle nezná, jako by nebyl [GEEK]“ a odkazuje na produkty, které měnily v jednotlivých letech svět technologií. V kampani tak připomíná třeba první generaci herní konzole PlayStation, domácí vypalovací CD mechaniky, launch Facebooku i prodej „véčkových“ telefonů.

„I po 25 letech na trhu si stále držíme naši geekovskou DNA, díky které známe potřeby našich zákazníků. A proto jsme se rozhodli oslavit narozeniny stylově a zavzpomínat na legendární produkty, které v 90. letech platily za technologickou špičku,“ doplňuje Milan Duda, ředitel marketingu CZC. 

Výroční slevy, které jsou součástí kampaně, jsou spouštěné postupně od pondělí 3. dubna a v průběhu měsíce bude zlevněno celkem 40 produktů. V prvním týdnu se tak sleva dotkla například herní konzole PlayStation 5, přičemž skladové množství této akční nabídky bylo vyprodáno během 10 minut od jejího spuštění. Informace o všech slevách naleznou zákazníci na landing page kampaně. 

Kreativu připravil interní marketingový tým.

-stk- 

# reklama # kampaň # výročí # CZC.cz # in-house # technologie # retro # 25 let

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.