Jägermeister uvádí „pëknë vvvoßtrou“ kampaní novinku Scharf

Zázvorový Jägermeister Scharf podporuje značka „pëknë vvvoßtrou“ kampaní.

Čt 12. března 2020 12:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12077/jagermeister_scharf

Fullscreen Sdílet

/media/12078/jagermeister_scharf_kv

Fullscreen Sdílet

Od února je na českém trhu dostupný nový zázvorový Jägermeister Scharf, kterou podporuje „pëknë vvvoßtrá“ kampaň. „Myslíme si, že Jägermeister Scharf může být revolucí na trhu likérů u nás,“ uvádí na dotaz MediaGuru.cz Michaela Lávičková ze společnosti Mast-Jägermeister.

Novinkou značka cílí na dospělé pijáky, které do kategorie tvrdého alkoholu teprve vstupuje, převážně na spotřebitele kolem 25 let. Kampaň, které předcházel lednový teaser ve velkoobchodech, využívá tradiční média, ale i eventy a guerillu. „Snažíme se být co nejblíže generaci kolem 25 let, pořádáme pro ně pěkně vostré mejdany, jsme na vostrých eventech, děláme guerillu na vysokých školách…,“ popisuje Michaela Lávičková s tím, že klíčové je nechat spotřebitele Jägermeister Scharf přímo ochutnat. 

V rámci propagace se značka také spojuje s „vvvostrými kamarády“, jako je DJ NobodyListen či módní designér Jan Černý. 

Novinka je nyní dostupná ve všech retailových řetězcích a také 270 podnicích. 

Koncept kampaně vytvořili Ondřej Roček a Karel Špindler. Na produkční části BTL kampaně se podílela společnost Šafy Production.

-stk- 

# reklama # kampaň # Jägermeister # Scharf # novinka # Ondřej Roček # Karel Špindler # Šafy Production

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.