Investice do médií klesly v dubnu hlavně v rádiu, OOH a tisku
				Reklamní investice do médií v dubnu byly podle očekávání výrazně
nižší než v loňském čtvrtém měsíci. Rádia, outdoor a tisk klesaly
v rozmezí od 30–40 procent.
		
		
	
				Reklamní investice do médií v dubnu byly podle očekávání výrazně
nižší než v loňském čtvrtém měsíci. Rádia, outdoor a tisk klesaly
v rozmezí od 30–40 procent.
		
		
	
# Aktuality # Internet & Mobil
				Investiční skupina Miton vstoupila do dárcovské platformy Donio, přes
kterou se mimo jiné vybralo 14 milionů korun na plicní ventilátory
Corovent.
		
		
	
				Růst táhla především televizní reklama, která si v prvním čtvrtletí
připsala meziročně 16% zvýšení.
		
		
	
				Společnosti, které v době krize přestávají komunikovat se svými
zákazníky, možná zprvu ušetří, z dlouhodobého hlediska jim to ale
uškodí, píše Michaela Vasilová.
		
		
	
				Majitel televizní skupiny Nova, společnost CME, zveřejnila výsledky za
první čtvrtletí 2020. Oznámila také, že dokončení transakce s PPF
očekává ve třetím čtvrtletí 2020.
		
		
	
				Reklamní trhy v Evropě letos pocítí dopady pandemie poklesem
o 16 procent. Týká se to i České republiky, kde je IAB předpovídán 17%
snížení.
		
		
	
				Rozhodnutí se týká všech značek skupiny, firma chce investovat na podporu
boje proti Covid19.
		
		
	
				Firmy z oblasti e-commerce zvýšily investice do televizní reklamy oproti
roku 2013 téměř sedminásobně, píše Pavel Müller z Atmedia.
		
		
	
				S výjimkou online prodejců potravin a drogerie klesají prodeje eshopů
s ostatním zbožím o 40 %. Podobně se také snižují investice do
výkonnostní online reklamy.
		
		
	
				Investiční platforma Fundlift registruje přes 11 700 investorů. Od nich
získala za šest let své existence již 400 milionů korun pro 64 projektů.