Media Guru

Coca-Cola pozastaví od dubna veškerou komerční komunikaci

Rozhodnutí se týká všech značek skupiny, firma chce investovat na podporu boje proti Covid19.

Po 30. března 2020 10:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/2744/coca-cola

Fullscreen Sdílet

Od dubna až do odvolání pozastavuje Coca-Cola veškerou komerční komunikaci všech svých značek. „Chceme se teď především soustředit na zdraví našich zaměstnanců a našeho okolí," zdůvodnila firma.

Společnost Coca-Cola, její výrobní partneři a The Coca-Cola Foundation společně věnují přes 120 mil. USD (téměř 3 mld. Kč) na podporu boje proti Covid19.

„Naše okamžitá podpora míří na poskytnutí pomůcek a nápojů do zdravotnictví a na dodávky potravin a nápojů ohroženým skupinám. Činíme tak, protože je to správné a také protože víme, že jen spolu dokážeme mnohé změnit," uvádí Coca-Cola.

-mav-

# reklama # marketing # investice # Koronavirus # Coca-Cola

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.