Investice státu do komunikace loni klesly na 1,56 mld. Kč
Stát do marketingové komunikace loni investoval meziročně o čtvrtinu
méně, podle odborníků byl v krizi zapotřebí pravý opak.
Stát do marketingové komunikace loni investoval meziročně o čtvrtinu
méně, podle odborníků byl v krizi zapotřebí pravý opak.
Svátek sv. Valentýna se letos chystá oslavit jen 35 % Čechů. Investovat do
něj méně než 500 korun hodlá téměř polovina z nich.
Asociace komunikačních agentur vydala zprávu o stavu reklamy. Pandemický
rok 2020 přinesl na reklamní trh nejistotu, přesto ale celkové investice
neměly být nižší než v roce 2019. Letos se očekává jen
mírný růst.
Investice do videoreklamy na webech společnosti Seznam.cz loni rostly
o téměř třetinu, narůst je predikován i pro letošní rok, říká
Petr Daneš.
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Zotavování reklamních investic do médií předpovídají pro letošní rok
agentury. Ve srovnání s rokem 2020 by mělo dojít k navýšení
v řádech jednotek procent.
Společnost Media Club bude i v příštím roce zastupovat na rozhlasovém
reklamním trhu všechna celoplošná komerční rádia.
Agentura Zenith v novém odhadu vývoje globálních reklamních investic
zmírnila pokles, který predikovala v letošním létě.
Kampaně, jež se líbí v marketingové bublině, většinou u spotřebitelů
narazí. Zásadní je mluvit srozumitelně.
S influencer marketingem má zkušenost 14 % značek na českém trhu,
vyplynulo z výzkumu. Investice do této formy komunikace mají růst
i v příštím roce.