Intersnack stylizuje oříšky Nutline do šlechticů a panovníků

Značka prémiových oříšků Nutline spustila lokální online kampaň s mottem „Bohatá chuť ušlechtilých oříšků“.

So 13. března 2021 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16007/nutline_9_16_balance_mix_cz_slider

Fullscreen Sdílet

/media/16006/nutline_1_1_balance-mix_cz

Fullscreen Sdílet

Společnost Intersnack na konci roku 2019 rozšířila své portfolio o značku prémiových oříšků Nutline, které na českém a slovenském trhu představila globální kreativou. Letos se značka rozhodla pro lokální online kampaň, jejímž cílem je podtrhnout prémiovou kvalitu. 

Kampaň pracuje s nápadem stylizace oříšků do šlechticů a panovníků vyobrazených na dobových portrétech, které doprovází motto „Bohatá chuť ušlechtilých oříšků“. 

„Hledali jsme koncept, který nám pomůže podpořit vnímanou hodnotu značky Nutline a předá spotřebitelům jasnou zprávu o její unikátnosti. Pro prezentaci jsme si vybrali online kanál, ve kterém můžeme cíleně těm, kdo mají rádi kvalitní oříšky, doručit naše poselství,“ říká Martin Macoun, brand manažer mezinárodních značek společnosti Intersnack v ČR a SR.

Kampaň ve formě bannerů a brandingů běží primárně na sociálních sítích a webech zaměřených především na ženy v České republice a na Slovensku. 

Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague, konkrétně kreativní tým pod vedením Jana Bendy.

-stk- 

# reklama # kampaň # Intersnack # McCann Prague # Nutline

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.