Second-life produkty do obchodů nejvíce lákají mladé
Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých
lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.
Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých
lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.
Frisco spouští soutěž s influencerkami Andreou Kalousovou a Sárou
Milfajtovou.
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma
důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
Influencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování,
cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela
Krchová.
Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je
kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na
grilovačkách.
Influencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes
spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI.
Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální
odhady.
Proč je pro nás Instagram stále nejsilnějším a nejdůležitějším
akvizičním kanálem a jak se nám to povedlo, píše CEO společnosti Koupelny
Syrový Matouš Syrový.
Tesco spouští svou letošního hokejovou kampaň. Součástí je soutěž
o vstupenky na finále i spolupráce s influencery.
Populární videoserver představil několik funkcí, které mají z YouTube
udělat ještě efektivnější prodejní kanál. Podobné ambice má i TikTok.
Tipsport k domácímu mistrovství světa v hokeji spustil svou historicky
první kampaň založenou na influencerech.