ZOOT se v kampani „pochlapil" a „prodává děti"
Hlavními komunikačními linkami nové kampaně ZOOT je rychlá doprava, nově
zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.
Hlavními komunikačními linkami nové kampaně ZOOT je rychlá doprava, nově
zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Svět rovnátek a další kliniky nově spojuje značka Labs1503, která
odkazuje k období renesance.
Jak Wolt roste, cítili jsme potřebu se posunout a začít komunikovat
prostřednictvím masovějších kanálů, říká marketingový manažer
služby Daniel Blažek.
Portál s nabídkou ubytování a zajímavostí v Česku Trevor se
představuje novou kampaní.
Aplikace Vinted, umožňující prodej a nákup zboží z druhé ruky, spustila
v březnu na českém trhu nadlinkovou kampaň.
E-shop Růžový slon spouští valentýnskou kampaň, opět s hlasem Martina
Stránského.
Digitální kampaň Komerční banky upozorňuje na to, že i Vánoce lze
prožít ekologicky, šetrně a střídmě.
V komunikační kampani pracuje spolek Nelež s nejsledovanějšími jmény,
kauzami a otázkami, kolem kterých se dezinformace šíří.
Růžový slon rozvíjí i nadále svůj animovaný koncept s maskotem.
Kampaní „Růžové Vánoce“ chce oslovit širší cílovou skupinu,
zejména starší spotřebitele.
Alza spustila svou letošní vánoční kampaň. Postava Alzáka je v ní
upozaděna, do popředí se dostávají jeho ruce.