Letiště Praha vytvořilo na ranveji vánoční stromek
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku
seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Na ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku
seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
Slovník zaměřený na slang, výrazy a vizuální symboly generace
Z připravila (nejen) pro marketéry agentura WeDigital.
Rozhlas a televize Slovenska (RTVS) upustil v uplynulých dnech od
používání symbolu HD vedle log svých kanálů. Původně tento krok
realizovala už dříve i Česká televize, později se k němu však na
přání diváků opět vrátila.
Dlouho připravovaná reklamní kampaň pořadatele běžeckých závodů
RunCzech doznala krátce po svém startu změn. Písmeno „Z”, které
v kampani odkazovalo k Emilu Zátopkovi a bylo jejím důležitým motivem,
bylo odstraněno.
# Aktuality # Marketing # Retail
Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol
z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.
Jak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na
kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura
Behavio Labs.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
Příkladem značky, které se daří přetáhnout zákazníky na poslední
chvíli, je Kinder, zjistili výzkumníci Behavio.