Heureka připravila na základě Big Dat dárkového rádce

Heureka spouští vánoční kampaň. K inspiraci nabídne dárkového rádce, jenž pracuje na základě datové analýzy.

Ne 25. října 2020 08:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14508/heureka_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14507/heureka_vanocni_kampan

Fullscreen Sdílet

Heureka přichází s novou vánoční kampaní, jejíž součástí bude i dárkový rádce, který za pomoci datové analýzy poradí, co nadělit svým blízkým pod stromeček. Souběžně bude kampaň k vidění na šesti trzích, kde srovnávač působí – kromě Česka a Slovenska se objeví také v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a Slovinsku. 

„Naše kampaň se snaží lidem říct, že byť mají koupit dárky pro jakékoliv množství lidí, tak s pomocí Heureky to zvládnou jako nic. Na našem dárkovači najdou spoustu inspirace na dárky pro každého, koho chtějí obdarovat a udělat radost. Dárkové trendy pro tyto Vánoce vznikly na základě datové analýzy a predikce v kombinaci s osobním přístupem specialistů na obsah,” vysvětluje Marek Dobrý, Head of Brand Heureka Group, a pokračuje: „Náš dárkový rádce nabízí inspiraci na dárek, který opravdu potěší. Nabízí možnost vyfiltrovat si produkt pro kohokoliv a v jakémkoliv cenovém rozmezí.”  

Kampaň poběží od 21. října do 15. prosince na televizních stanicích Media Clubu, na Slovensku tobudou stanice JOJ GRoup), dále na Youtube, v displayi nakupovaném čistě programaticky přes DV360, v rádiu a také na všech sociálních sítích a emailingu. Kampaní nově provází ženský hlas, který pro českou verzi namluvila Klára Klepáčková, na Slovensku Bára Chlebcová. 

Insight kampaně vznikl interně v Heurece, kreativní návrh připravila a následnou realizaci kampaně zajistila agentura Ogilvy.

-stk-

# reklama # kampaň # Ogilvy # Heureka # Vánoce # big data # dárkový rádce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.