Heureka spouští kampaň s „bohyní nakupování“
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
Heureka přichází s novou dlouhodobou komunikační strategií, pracuje
s postavou „bohyně nakupování“ jako symbolu správného rozhodnutí.
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun,
meziročně se jedná o nárůst 5 %.
Hybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips
v regionu střední a východní Evropy.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení
růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Heureka přichází s možností vyhledávání, nově nabízí hledání
i podle ověřených slev.
Druhé čtvrtletí letošního roku přineslo pokračující mírný vzestup
v oblasti e-commerce.
Heureka.cz vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenějším e-shopu
je Alza.cz, speciální cenu získalo hračkářství Hugo chodí bos.
Nejlépe se na trhu e-commerce daří velkým e-shopům s meziročním
zvýšením tržeb o 5 %, ukazují data společnosti Shopsys.