Autor textu MediaGuru
Oslavy stého výročí společnosti jsou pro Haribo v letošním roce
stěžejní a většina aktivit je právě k této příležitosti směrována.
Rodinná firma Haribo, výrobce ovocných želatinových bonbonů, si v letošním roce připomíná 100 let od založení.
Haribo chce své stoleté výročí připomínat v průběhu celého roku. Po dvou letech se na jaře opět objeví na českých televizních obrazovkách s novou kampaní. Zahájila 11. května. „Reklamní kampaň, kterou uvádíme na české obrazovky, vychází z formátu Kids Voices, kde dospělí herci mluví dětskými hlasy,“ přiblížila Michaela Spickett, marketingová manažerka společnosti Haribo pro Čechy a Slovensko. Tato kampaň běží dlouhodobě v zahraničí.
Zdroj: Haribo
Součástí oslav je také spotřebitelská soutěž o stovky rodinných cen a zážitků, která bude probíhat od 11. května do poloviny července. Ta bude komunikována jak v rámci televizního spotu, tak v online a v místě prodeje.
Výročí jsou uzpůsobeny také webové stránky, vizuály i komunikace na sociálních sítích. V prodej se také objeví limitované edice bonbonů. Zákazníkům budou také k dispozici bonbony Goldbären ve speciálních letních příchutích.
-mav-
# reklama # spot # výročí # Haribo
Autor textu MediaGuru