# Aktuality # Retail # Marketing
Retro týden v Lidlu se koná deset let, nový začíná 7. května
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
# Aktuality # Retail # Marketing
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni 1873 rozšiřuje portfolio svých značek o novinku z kategorie
ochucených dětských vod.
Becherovka rozšiřuje nabídku likérů o novinku s příchutí grepu a
chmele.
Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design
produktů i nový e-shop.
Rudolf Jelínek vyhlašuje ve spolupráci s organizací Czechdesign
designérskou soutěž na etiketu ke 130. výročí založení.
Značka Amundsen se vrací s letní limitovanou edicí Amundsen Summer Edition, jejíž etiketu navrhla umělá inteligence. „Zatímco minulý rok jsme se soustředili na pohodové léto, letos spotřebitele skrze nový slogan vyzýváme ke sběru nezapomenutelných zážitků. Hravá etiketa naší letní limitky sklidila v minulém roce mnoho pozitivních ohlasů, rozhodli jsme se k ní proto vrátit i letos. Etiketu pro nás před rokem navrhla umělá inteligence a my se tak stali jednou z prvních tuzemských společností, která se rozhodla využít potenciál AI naplno,“ uvedla Soňa Horváthová, Senior Brand Manager ve společnosti Stock Plzeň-Božkov. Limitovaná edice Amundsen Summer Edition bude v Česku k dostání v lahvích o objemu 0,5l a v prodeji je od května. -mav-
Brněnské pivo uvádí obaly v novém designu, jemuž dominuje jednoduchost a
prvky pojící s regionem.