Hanácká vodka prošla redesignem, dostala kulatou lahev

Hanácká vodka má nově kulatou lahev, etiketa odkazuje k taneční zábavě.

Út 3. listopadu 2020 17:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/14632/hanácká-vodka_nová_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14633/hanácká-vodka_nová

Fullscreen Sdílet

Hanácká vodka, jež pochází z produkce prostějovské Palírny U Zeleného stromu, prošla redesignem své lahve. V polovině listopadu bude k dostání v kulaté lahvi. 

„Když jsme se zamýšleli nad tím, jak by měla nová lahev vypadat, ukázal se kulatý tvar jako nejvhodnější, protože je elegantní a vyjadřuje moderní styl života. Zároveň má lahev i díky svému novému tvaru praktické řešení úchopu pro barmany,“ říká Pavel Kadlec, generální ředitel Palírny U Zeleného stromu.

„Chtěli jsme se našim spotřebitelům ještě více přiblížit v duchu positioningu značky, tedy aby nový design vyjadřoval zábavu, čistotu, kvalitu, aby byl moderní a hlásil se k českosti,“ vysvětluje Jan Sedláček, brand manager Hanácké vodky.

Hanácká vodka cílí na všechny, kteří se rádi baví a užívají si života. To se promítlo i do podoby nové etikety. „Rozdělili jsme ji na dvě části. Na horní velké etiketě převládá logo a designová kresba. Ta stylově naznačuje dva bavící se lidi, kteří tančí. Spodní malá etiketa odkazuje na českost a místo původu,“ upřesňuje Jan Sedláček.

Ve spodní části lahve je umístěno embosované logo Palírny s číslem 1518, které značí rok, kdy se začala historie prostějovské palírny odvíjet. Zdůrazňuje ho moderní, zkosený prolis. 

-stk- 

# design # obal # redesign # etiketa # Hanácká vodka # Palírna U Zeleného stromu # nový design # lahev

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.