GymBeam uvádí na trh značku sportovního oblečení Strix

Online prodejce doplňků výživy pro sportovce a zdravých potravin přichází na trh s vlastní značkou sportovního oblečení.

So 26. června 2021 08:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/17269/strix

Fullscreen Sdílet

/media/17269/strix

Fullscreen Sdílet

GymBeam, online prodejce doplňků výživy pro sportovce a zdravých potravin, představuje novou značku sportovního oblečení Strix. Na e-shopu gymbeam.cz nejprve začal prodej prvních modelů pánské kolekce, postupně k ní přibudou i dámské modely.

„Strix je značka sportovního oblečení prvotřídní kvality a je určena náročným zákazníkům, kteří hledají spojení funkčnosti a moderního minimalistického designu,” uvedl Dalibor Cicman, CEO společnosti GymBeam. 

Za vizuální podobou značky Strix stojí designér a zároveň art director GymBeam Ján Šandala. „Při tvorbě značky Strix jsme reagovali nejen na individuální požadavky a podněty sportovců, se kterými dlouhodobě spolupracujeme, ale i na poptávku zákazníků po plnohodnotném a kvalitním oblečení na volný čas,” uvedl Šandala. 

Úvodní kolekce Strix obsahuje dvě linie modelů. První linii s názvem Functional clothing tvoří přiléhavé a elastické kousky, které kladou důraz s použitím technologie seamless na pohodlnost. Vzorky, síťky a speciální tkaniny mají zabezpečit vysokou prodyšnost a rychlé schnutí. Linie Athleisure zahrnuje trendy mikiny, trička, tepláky a další komfortní kousky. 

V portfoliu společnosti GymBeam se kromě značky Strix nachází další čtyři privátní značky GymBeam, BeastPink, Vanavita a GymBeam clothing. V roce 2020 tvořily přibližně 30 % sortimentu e-shopu, přinášely až 70 % tržeb a více než 80 % hrubého zisku.

-stk- 

# fashion # móda # e-shop # e-commerce # doplňky stravy # prodejce # GymBeam # Stryx # sportovní oblečení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.