Televizní trh s GRP se v prvním čtvrtletí vyhnul výkyvům
Pokračující pandemie koronaviru nepřinesla na reklamní televizní trh
výraznější výkyvy v počtu doručených GRP.
Pokračující pandemie koronaviru nepřinesla na reklamní televizní trh
výraznější výkyvy v počtu doručených GRP.
Přestože pandemie ovlivnila objem reklamních televizních GRP především na
jaře, televize v celku loni doručily srovnatelný počet GRP jako
o rok dříve.
Počet doručených reklamních televizních GRP se oproti loňskému listopadu
zvýšil.
Portfolio tematických stanic Atmedia je s nejnovějším rozšířením
o Televizi Seznam největším v historii tohoto zastupitelství. Na dalším
rozšiřování přitom firma pracuje, říká managing directorka Michaela
Vasilová.
Počet reklamních GRP na tuzemském televizním trhu se v meziročním
srovnání v letošním září zvýšil.
Tržby skupiny Prima loni dosáhly 3,3 mld. Kč, výsledek hospodaření
představoval 342 mil. Kč. Prima loňský rok hodnotí jako úspěšný.
Přibližně o pětinu se v letošním květnu snížil ve srovnání se
stejným měsícem loni objem reklamních televizních GRP.
Trh televizní reklamy pocítil v dubnu částečné dopady pandemie nového
koronaviru.