Autor textu MediaGuru
Počet doručených reklamních televizních GRP se oproti loňskému listopadu
zvýšil.
Počet reklamních GRP na tuzemském televizním trhu se v meziročním srovnání v letošním listopadu meziročně zvýšil o 4 % (počítáno pro TV spoty i sponzoring). Také v listopadu tak došlo k mírnému růstu počtu doručených GRP, k navýšení se trh vrátil od letošního července.
Všechny televizní subjekty si v listopadu meziročně polepšily, nejvíce Media Club a stanice České televize.
Za jedenáct měsíců letošního roku, tedy od ledna do listopadu, se celý televizní trh v zásadě drží na loňské úrovni počtu doručených GRP (-0,8 %), což je vzhledem k situaci především ve druhém letošním čtvrtletí dobrý výsledek. Za toto období si meziročně nejlépe vedle Media Club, který si připsal 2% nárůst.
Hlavními hráči tuzemské televizní reklamy jsou společnosti Media Club a TV Nova.
| Podíl | |
|---|---|
| Media Club | 53.83 |
| Nova Group | 35.02 |
| ČT celkem | 6.19 |
| Atmedia | 4.96 |
Zdroj: Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring
Podíl televizních stanic zastupovaných společností Media Club dosáhl v listopadu v cílové skupině 15-69, na kterou prodává reklamu, výše 32,34 %. TV Nova, která prodává reklamu pro diváckou kategorii 15-54, dosáhla v této cílové skupině 34,54 %. Podíl Atmedia v 15-69 představoval v listopadu 4,58 % a podíl České televize v divácké skupině 15+ dosáhl 29,31 %. O výsledcích listopadové televizní sledovanosti jednotlivých skupin jsme psali zde.
-mav-
# TV # reklama # Česká televize # TV Nova # Media Club # Atmedia # GRP
Autor textu MediaGuru