Televizní reklamní GRP navázaly v září na rostoucí trend
Počet reklamních GRP na tuzemském televizním trhu se v meziročním
srovnání v letošním září zvýšil.
Počet reklamních GRP na tuzemském televizním trhu se v meziročním srovnání v letošním září zvýšil. Rostoucí trend distribuovaných GRP byl v září meziročně vyšší o necelá 4 % (počítáno pro TV spoty i sponzoring). Počet distribuovaných GRP se na televizním trhu zvyšuje od letošního července. Jak známo, vývoj v druhém čtvrtletí byl poznamenán dopady opatření pro šíření pandemie covid-19.
Pokles reklamních GRP pocítily v letošním roce především stanice České televize, a to kvůli výpadku velkých sportovních akcí. Na druhou stranu je objem reklamy na ČT výrazně limitován zákonem. Hlavními hráči tuzemské televizní reklamy jsou společnosti Media Club a TV Nova.
| Hodnota | |
|---|---|
| Media Club | 87031 |
| TV Nova | 68697 |
| Atmedia | 8292 |
| Česká televize | 7528 |
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring
Vývoj počtu distribuovaných GRP v zásadě kopíruje vývoj, který registruje monitoring reklamních investic Nielsen Admosphere. Také podle těchto dat se meziroční růst reklamních investic začal na trhu projevovat od letošního léta.
-mav-
# TV # reklama # Česká televize # TV Nova # Media Club # Atmedia # GRP
Autor textu MediaGuru