Media Guru

Televizní trh s GRP se v prvním čtvrtletí vyhnul výkyvům

Pokračující pandemie koronaviru nepřinesla na reklamní televizní trh výraznější výkyvy v počtu doručených GRP.

St 7. dubna 2021 07:45 1 min Sdílet

# TV # Reklama # Aktuality

/media/7495/tv-obrazovky_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Souhrnný počet reklamních GRP, které televize doručily v letošním prvním čtvrtletí, se oproti loňskému prvnímu čtvrtletí snížil o 2 %. Vzhledem k zavedeným opatřením proti koronaviru jde o dobrý výsledek. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring. Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere.

Vývoj v prvních třech měsících letošního roku ukazuje, že nejpříznivěji se vyvíjela situace v březnu, ve kterém se dokonce počet GRP meziročně zvýšil. Březen je zároveň nejsilnějším měsícem z prvního kvartálu. Naopak nejvíce se počet GRP v meziročním srovnání snížil v únoru. 

Z jednotlivých obchodních uskupení zůstávají nejsilnější Media Club (Prima, Barrandov, Óčko a další) a TV Nova

Typ zobrazení

Podíl obchodních sítí na doručených GRP, 1Q/2021

Fullscreen Sdílet

  Podíl
Nova Group 37.01
Media Club 51.99
ČT celkem 4.38
Atmedia 6.62

    ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring

    -mav-

    # TV # reklama # Česká televize # TV Nova # Media Club # Atmedia # GRP

    Guru Weekly

    Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.