Green Butik mění vizuální identitu, expanduje a cílí na Polsko

Green Butik, zaměřující se na ekologicky šetrné oblečení, mění po 10 letech svou vizuální identitu. Otevřel již čtvrtou prodejnu a plánuje expanzi do Polska. 

Čt 20. března 2025 09:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Marketing

/media/bcdjxjh4/zuzana_placha-a-radim-hejny

Fullscreen Sdílet

/media/bcdjxjh4/zuzana_placha-a-radim-hejny

Fullscreen Sdílet

Český obchod s udržitelnou módou Green Butik, za nímž stojí manželé Zuzana Plachá a Radim Hajný, si připomíná 10 let od svého vzniku. Nyní přichází s novou vizuální identitou a inovovaným e-shopem. Rovněž otevřel v pořadí svůj čtvrtý kamenný obchod a chystá se expandovat do Polska

Green Butik dnes má 25 zaměstnanců, provozuje čtyři prodejny a e-shopy na českém, slovenském a německém trhu. Loni dosáhl obratu 130 milionů korun, letos cílí na 200 milionů

„Za posledních deset let jsme si jasně uvědomili, kdo jsme a co našim zákaznicím přinášíme. Udržitelnost je pro nás o příjemných přírodních materiálech, jako je bambus, bio bavlna, konopí, len nebo vlna, nadčasových střizích a férové výrobě, ale také o propojení módy s hodnotami. Chceme, aby naše oblečení bylo nejen šetrné k přírodě a lidem, kteří jej vyrábějí, ale také aby ho díky skvěle sedícím střihům a kvalitnímu zpracování byla radost nosit každý den,“ říká Zuzana Plachá

Značka Green Butik si zakládá na hodnotách přirozenosti, férovém přístupu a laskavosti, které se nyní propisují do nové vizuální identity z dálky agentury Creepy. „Přirozenost znamená, že se v našem oblečení budete cítit pohodlně a sami sebou. Férovost je pro nás základem dlouhodobé udržitelnosti. A laskavost? To je ohleduplnost k sobě, k přírodě i k lidem kolem nás,“ vysvětluje Zuzana Plachá.

Nová identita se inspiruje přírodou a jemnými barvami rozkvetlé louky na sklonku léta. Modulární logo laskavě objímá vše, co se mezi slova Green a Butik postaví – produkty, květiny či fotografie.

/media/c1fhcelb/green-butik-foto-logo-1

Fullscreen Sdílet

/media/pngcgfyy/green-butik-clv-plakat

Fullscreen Sdílet

/media/pp5p4wk5/greenbutik_tisky

Fullscreen Sdílet

Další novinkou je modernizovaný e-shop, který nabízí pokročilou filtraci, informaci o doručení a vylepšené menu a navigaci. Majitelé si od něj slibují snazší expanzi nejen do Polska, ale i dalších evropských zemí. 

O komunikaci Green Butiku se stará agentura Seen Media PR

-stk- 

# e-shop # vizuální identita # kamenný obchod # expanze # udržitelnost # Seen Media PR # Green Butik # Zuzana Plachá # Radim Hajný # udržitelná móda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.