Polská značka kožených výrobků Ochnik otevře prodejny v Česku
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Provozovatel služby HBO Max zvýšil ve druhém čtvrtletí počet
předplatitelů a očekává, že do koce roku 2026 jich bude evidovat na
150 milionů.
Během čtyř měsíců zdvojnásobilo květinářství Kytky od Pepy počet
prodejen. Nově působí i v regionech.
Popeyes nově nabízí v dojezdové vzdálenosti od stávajících restaurací
rozvoz.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat
Melody Mall.
Traficon dál rozšiřuje síť s cílem stát se dvojkou trhu. Důraz klade na
modernizaci prodejen, technologické inovace a přizpůsobení nabídky
lokálním potřebám zákazníků, popisuje David Zeman.
Maloobchodní řetězec Woolworth zahájí po polovině června svou
přítomnost na českém a slovenském trhu.
V našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím,
co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn
z Twistcafe Group.