GrandOptical si na kreativu vybírá agenturu DDB

Společnost GrandOptical si na nadlinkovou komunikaci i sociální média volí agenturu DDB.

St 25. března 2020 15:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12225/grandoptical-announcement

Fullscreen Sdílet

/media/12226/grandoptical-announcement_2

Fullscreen Sdílet

GrandOptical si ve výběrovém řízení na zajištění nadlinkové komunikace a sociálních médií vybrala kreativní agenturu DDB. Ta bude kromě standardních aktivit na podporu obchodu a značky realizovat také kampaň s BESIP zaměřenou na důležitost korekce vad zraku u řidičů.

„Primárně chceme posilovat vnímání GrandOptical jako partnera pro komplexní péči o zrak, což zahrnuje měření, poradenství a nákup brýlí. Průběžně budeme s agenturou realizovat i menší taktické kampaně k dalším tématům,“ popisuje Anna Davídková, ředitelka marketingu GrandOptical, a dodává: „Od DDB si slibujeme nápady, tvořivost a efektivitu.“ 

„Společně s klientem chceme značku přiblížit cílové skupině, a přispět tak ke vnímání značky jako partnera péče o oči, a zároveň připomenout zákazníkům, jak je důležité, aby se o svůj zrak starali,“ říká Mikey Tucker, kreativní ředitel DDB.

-stk-

# sociální sítě # reklama # kampaň # tendr # GrandOptical # optika # DDB

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.