Gorenje si na strategii a sociální sítě vybírá C3 Prague

C3 Prague se nově postará o strategii a sociální sítě slovinské značky Gorenje. 

Pá 6. prosince 2024 06:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/duzgs35e/gorenje

Fullscreen Sdílet

/media/duzgs35e/gorenje

Fullscreen Sdílet

Slovinská značka Gorenje si na českém a slovenském trhu vybrala na zajištění strategie a sociálních sítí kreativní agenturu C3 Prague

„Značka má obrovský potenciál, který bychom chtěli vytěžit. Naším cílem je Gorenje zviditelnit, ale především vytvořit lokální kampaně, které budou rezonovat s českými a slovenskými zákazníky a zároveň vycházet z globální strategie,“ uvedl Ondřej Roček, ředitel C3 Prague. 

Nová komunikace s globální claimem „Life simplified“ se zaměří na představení domácích spotřebičů a dalšího vybavení.

„Od C3 Prague očekáváme nápady, které překvapí a zaujmou. Hledáme odvahu a špičkové provedení – přístup, který navazuje na globální positioning značky, ale také přináší svěží, lokální pohled. Věříme, že společně vytvoříme komunikaci, která posílí vztah lidí k naší značce a přitáhne nové zákazníky,“ dodává Regina Netolická, marketingová ředitelka Gorenje pro Česko a Slovensko. 

-stk- 

# sociální sítě # agentura # tendr # výběrové řízení # Gorenje # C3 Prague # startegie

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.