GlaxoSmithKline si na komunikaci vybírá MSL

Biofarmaceutická firma GSK volí na korporátní komunikaci a komplexní komunikační strategii agenturu MSL. 

St 24. července 2024 16:30 2 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/jv1cx4at/gsk

Fullscreen Sdílet

/media/jv1cx4at/gsk

Fullscreen Sdílet

Agentura MSL Czech Republic, jež je součástí globální komunikační skupiny Publicis Groupe, navázala spolupráci s biofarmaceutickou GlaxoSmithKline (GSK). Vedle celkové korporátní komunikace firmě zajistí i komplexní komunikační strategie v očkování včetně kreativních projektů a aktivací. V rámci integrované komunikace se chce zaměřit na prevenci, zdravé stárnutí a edukaci lidí o možnostech dodatečných očkování dospělých. Projekt má za cíl zvednout zájem právě o vakcinaci v oblasti závažných virových onemocnění, které mohou život stárnoucí populace výrazně omezit.

„Těšíme se na intenzivní komunikaci i v oblasti korporátního PR, a to nejen v oblasti BTL komunikace, ale u vybraných projektů i v nadlince,“ říká za GSK Miriam Kejzlarová, Communication & CSR/Patient Advocacy Lead.

„Jsme rádi, že pomůžeme značce i jednotlivým sub-brandům se strategickou a kreativní komunikací hlavně potřeby očkování dospělých, která je v ČR poměrně palčivá. Proočkovanost stárnoucí populace je totiž jednou z nejnižších v ČR,“ říká Michaela Chrpová, head of consumer, která vedle FMCG týmu plánuje s Radkem Vítkem rozvinout v MSL i farma/tech divizi

Klient bude v režii PR consultanta Pavla Šaradína a PR executiva Edity Schejbalové. Komunikační strategie a kreativa bude vznikat napříč agenturou.

-stk- 

# agentura # tendr # MSL # výběrové řízení # GSK # GlaxoSmithKline # Publicis # MSL Czech Republic # farmaceutika

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.