Alza spouští vlastní reklamní systém alzaAds
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds,
partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds,
partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Online platforma Lafluence se mění na Trendin a míří na zahraniční trhy.
Publicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje
kampaně v živých herních streamech.
Sanofi na trh přichází se samotestem Essentia Check pro detekci jaterních
chorob. Podporuje ho kampaní.
Biofarmaceutická firma GSK volí na korporátní komunikaci a komplexní
komunikační strategii agenturu MSL.
Hobby market Obi změnil na svém mateřském trhu mediální agenturu.
V České republice pokrařčuje ve spolupráci s agenturou S.E.N.
V nové podzimní kampani se Provedení zaměřuje na financování energeticky
úsporných řešení v domácnosti.
Novou recepturu, tvar i obal zavádí čokoláda Milka. Novinky představí
kampaň „Renovation“.