Generali ČP obsazuje do kampaně reálné podnikatele

S heslem „Provázáni úspěchem“ spouští Generali Česká pojišťovna svou podzimní kampaň, s níž cílí na podnikatele.

Po 5. října 2020 17:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14298/generali_nomatech

Fullscreen Sdílet

/media/14299/generali_nomatech_1

Fullscreen Sdílet

Generali Česká pojišťovna spouští podzimní kampaň zaměřenou na podnikatele a firmy. Do hlavních rolí obsadila své skutečné klienty – tři vrcholné představitele firem ICOM transport, Mirakulum a výrobce balicích strojů Nomatech. 

Cílem kampaně s heslem „Provázáni úspěchem“ je zdůraznit praktický význam pojištění pro úspěch v podnikání. Vzájemné propojení symbolizuje i motiv výrazné červené stuhy na vizuálech. K vidění budou v outdooru, tisku, na internetu a sociálních sítích až do konce listopadu. 

Součástí kampaně je i nový poradenský portál generaliceskaprofi.cz, kde pojišťovna malým a středním podnikatelům radí se startem i průběhem podnikání.  

/media/14296/generali_icom

Fullscreen Sdílet

/media/14297/generali_mirakulum

Fullscreen Sdílet

Pod kampaní je podepsána agentura Isobar, jež se postarala i o produkci spotů a vizuálů. Mediální plánování i nákup má na starosti Can Media.

-stk- 

# reklama # kampaň # Isobar # Generali Česká pojišťovna # podnikatelé # Icom # Nomatech # Mirakulum # Can Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.