FreshPoint uvádí na trh lednici pro veřejnost

FreshPoint nabídne v pražském OC Máj v lednici jídlo s končícím datem spotřeby za 50% cenu.

St 10. listopadu 2021 09:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/18879/lednice_freshpoint

Fullscreen Sdílet

/media/18879/lednice_freshpoint

Fullscreen Sdílet

FreshPoint, dodavatel lednic do firem s denně čerstvým jídlem, uvádí na trh první lednici pro veřejnost. V lednici umístěné v OC Máj v Praze zájemci naleznou potraviny s končícím datem spotřeby, prodávané s 50% slevou. Cílem je zamezit plýtvání jídlem, které se nestihne spotřebovat z více než stovky lednic, které FreshPoint provozuje u firemní klientely.

„Měsíčně zavážíme pro naše klienty na 80 tisíc položek do našich lednic ve firmách. Díky první ledničce pro veřejnost, ve které si mohou zájemci zakoupit s velkou slevou kvalitní potraviny s blížícím se datem expirace, se nám daří zachránit přibližně 2000 porcí jídla měsíčně, které by jinak skončilo v koši,“ říká Jan Langer, jednatel společnosti Zdravá lednice, která FreshPoint provozuje.

FreshPoint využívají firmy v Praze a středních Čechách. Potraviny do lednic dodávají společnosti Zátiší, Sklizeno, YamYam, Sushi Time, Eat Perfect a další.

„Naše lednice jsme od počátku navrhovali jako high-tech řešení, které na základě chytrých technologií řídí samo celkovou logistiku zásobování. Lednice je non-stop online, reguluje si svou teplotu či vlhkost a umožňuje rychlé bezkontaktní platby mobilem či chytrými hodinkami. Díky tomu se nám daří minimalizovat zbytečné plýtvání potravinami, i tak ale malému procentu potravin projde datum spotřeby,“ dodává Langer.

-stk-

# veřejnost # FreshPoint # lednice # Zdravá lednice # OC Máj # plýtvání jídlem

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.