Too Good To Go vydává s iniciativou Zachraň jídlo kuchařku
U příležitosti svého ročního výročí na trhu přichází služba Too
Good To Go s Remix kuchařkou, nabízející recepty z nejvíce vyhazovaných
potravin.
U příležitosti svého ročního výročí na trhu přichází služba Too
Good To Go s Remix kuchařkou, nabízející recepty z nejvíce vyhazovaných
potravin.
# Aktuality # Retail # Marketing
Svým partnerům z řad obchodních řetězců poskytne Nesnězeno reporting
o prodejích balíčků i upsellingu v reálném čase.
Kaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“,
sází na odvážné titulky.
Penny nabídne výhodné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby ve
všech svých 421 prodejnách.
Tašky „Nejsme k zahození“ nabídnou minimálně čtyři druhy ovoce a
zeleniny za 49 korun.
Možnost nákupu balíčku Nesnězeno rozšiřuje Penny už na 51 prodejen po
celé republice.
Po pilotním projektu na prodejně v Revoluční ulici v Praze Penny uvádí
svůj projekt Nesnězeno na dalších šest poboček.
Na vybraných prodejnách Tesco sjednocuje sekce s potravinami, které se
blíží expiraci.