Český rozhlas zapojuje veřejnost do přípravy memoranda
Český rozhlas chce veřejnost zapojit do konzultací o podobě memoranda a
spouští veřejné konzultace: Jaký chcete Český rozhlas?
Český rozhlas chce veřejnost zapojit do konzultací o podobě memoranda a
spouští veřejné konzultace: Jaký chcete Český rozhlas?
Rada České televize zamýšlí do nadcházející volby generálního
ředitele nebo ředitelky zapojit veřejnost. Návrhy na dotazy pro kandidáty
mohou lidé radním zasílat prostřednictvím e-mailu.
Mladí lidé se při nákupech řídí častěji reklamou na sociálních
sítích, zatímco starší generace dává přednost televizním spotům a
letákům. Vyplývá to z nové vlny výzkumu Češi a reklama.
Soukromá rádia vyzývají veřejnost, aby vyjádřila svůj nesouhlas
s návrhem mediální novely.
Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené
reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a
ResSolution Group.
Při příležitosti připomínky 70. výročí od začátku televizního
vysílání pořádá Česká televize o víkendu Den otevřených dveří.
Výročí připomene i v programové nabídce a vydáním knižní publikace.
Češi už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do
podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a
také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
Úroveň mediální gramotnosti se v české společnosti celkově zvyšuje.
Ukazuje to výzkum katedry mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky
Univerzity Palackého v Olomouci a agentury STEM/MARK.