Autor textu MediaGuru
Generální partner tuzemské fotbalové ligy, společnost Fortuna, navýší
investice do nového ročníku. Celkově přesáhnou 200 mil. Kč.
Sázková kancelář Fortuna jakožto generální partner tuzemského fotbalové ligy investuje do nadcházející sezóny 2022/23 více než 200 mil. Kč. Společnost uvedla, že prostřednictvím rozvoje spolupráce s Ligovou fotbalovou asociací (LFA) a díky přímému sponzoringu klubů každoročně navyšuje celkovou investici do profesionálního fotbalu v Česku řádově o desítky procent. V nadcházející sezoně bude částka, která se skládá z prostředků vynaložených na titulární partnerství, na nákup streamů a individuální sponzoring klubů, poprvé převyšovat hranici 200 milionů korun (bez DPH).
„V posledních sezónách se ligový fotbal musel vyrovnávat s řadou problémů. Jakkoliv situace v otázce covidu snad už nebude doléhat tak silně, jako v minulých ročnících, nově bude potřeba čelit výzvě inflační a energetické. Proto jsem velmi rád, že se nám opět podařilo prohloubit naši spolupráci s fotbalem a upevnili jsme pozici v tradičních klubech, které mají tu nejširší fanouškovskou základnu,“ uvedl David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře Fortuna.
Fortuna připravila několik projektů, které mají za cíl přilákat do ochozů mladou nastupující generaci. Zároveň s LFA spolupracuje na přípravě oslav k výročí 30 let českého ligového fotbalu.
Nový ročník nejvyšší české fotbalové soutěže Fortuna:Ligy zahájí v sobotu 30. července. Všechna utkání se budou od začátku sezóny 2022/23 hrát premiérově s jednotným ligovým míčem od značky Select. Novým partnerem Fortuna:Ligy se stala japonská značka spotřební elektroniky JVC. Vysílací model se nemění – všechny zápasy odvysílá stanice O2 TV Sport.
-mav-
# sponzoring # fotbal # partner # Fortuna:liga # Fortuna # LFA # JVC # Select
Autor textu MediaGuru