Zákaz reklamy sázkovek pocítí český sport. Přijde o peníze
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně
změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci
sportovních svazů i sázkových společností.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně
změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci
sportovních svazů i sázkových společností.
Fortuna spouští novou kampaň „Štěstí máš v sobě!“, opět v ní
využívá sílu rituálů a talismanů.
V kampani „Puck-Off Předsudkům“ podporuje Fortuna ve spolupráci
s Českým hokejem ženský hokej.
Sázková společnost Fortuna ukončuje spolupráci s organizací bojových
sportů Clash of the Stars. Výběr eventů i bojovníků a jejich
společenský profil se podle Fortuny dostal za přijatelnou hranu.
Po celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost,
kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři
šampionátu či národní reprezentace.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
Ligová fotbalová asociace (LFA) zahájila soutěž na generální partnerství
pro první a druhou ligu.
Sázková společnost Tipsport se chce po hokeji ucházet o generální
partnerství i pro nejvyšší tuzemskou fotbalovou soutěž. Stávající
partner, společnost Fortuna, zatím účast v tendru nepotvrdila.