Forrester: Omnicom Media a Publicis získaly ocenění „lídři"

Omnicom Media Group a Publicis Media získaly v nezávislém výzkumu Forrester nejvyšší hodnocení mezi globálními mediálními agenturami.

St 27. července 2022 11:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20207/byznys-jednani_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/20207/byznys-jednani_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Omnicom Media Group (OMG) a Publicis Media získaly v nejnovější zprávě společnosti Forrester ocenění „lídři" v segmentu mediálních agentur. Analytici ocenili jejich oborovou integraci, schopnosti segmentovat publikum a zapojení technologických platforem, které k plánování a aktivaci komunikace používají.

Výzkum analyzoval sedm nejvýznamnějších globálních poskytovatelů mediálních služeb na základě hodnocení 19 kritérií ve třech kategoriích: aktuální nabídka, strategie a přítomnost na trhu. Po sečtení bodů získaly subjekty jedno z označení: lídři, silní tvůrci, uchazeči a vyzyvatelé.

Omnicom Media Group skórovala nejvíce v šesti sledovaných kritériích a zároveň získala nejvyšší ohodnocení v kategorii aktuální nabídka. Publicis a Dentsu se dostaly nejvýše v kategorii strategie.

„Skórovali jsme ve všech třech kritériích, o kterých si myslíme, že jsou budoucností mediálních investic – retailová média, komerční media a porozumění & insights. Zároveň jsme dosáhli nejvyššího možného počtu bodů v kritériích, o kterých si myslíme, že jsou zásadní pro výběr agenturního partnera – operace a inovace,” uvedl CEO Omnicom Media Group  Florian Adamski.

-tšl-

Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, která je součástí Omnicom Media Group

# Dentsu # hodnocení # mediální agentura # Omnicom Media Group # OMG # ocenění # Publicis Media # Forrester

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.