Recma: Trh mediálek loni rostl. Vede Knowlimits před OMD a PHD
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle
reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu
zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom
Media Group.
Agentura zaměřená na retail média a marketplaces Transact nově vystupuje
pod globálním brandem Flywheel.
Projekt „Budoucnost potřebuje každého“ otevírá diskusi, ale i prostor
pro změnu. Chce vyvolat veřejnou diskusi o zaměstnanosti české populace
starší 45 let.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Letošní CES 2025 opět ukázal, jak rychle se technologie vyvíjejí a jak
hluboce ovlivňují různé aspekty našeho života. Za největší
technologickou konferencí se ohlíží Zuzana Horáková z Omnicom
Media Group.
Svůj řebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur za rok
2023 poskytla i Recma.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.