European Excellence Awards 2022 s třemi českými shortlisty

Na shortlistu mezinárodní evropské soutěže jsou i tři české PR agentury. Výsledky budou oznámeny 9. prosince.

St 30. listopadu 2022 15:15 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/23184/agentura-grayling-pomohla-otevřít-první-prodejnu-primarku-v-čr

Fullscreen Sdílet

/media/23184/agentura-grayling-pomohla-otevřít-první-prodejnu-primarku-v-čr

Fullscreen Sdílet

V mezinárodní soutěži European Excellence Awards (EEA) se na shortlist dostaly tři české agentury se svými kampaněmi: PRAM Consulting má na shortlistu nominace dvě, po jedné nominaci mají agentury MSL Czech Republic a Grayling. Vítězové budou vyhlášeni 9. prosince.

Agentura PRAM Consulting postupuje s edukační kampaní o investiční gramotnosti, kterou připravila pro investiční platformu Portu. Kampaň apeluje na zodpovědnost každého z nás za finanční zajištění svého stáří. 

Druhá česká nominace míří do agentury MSL Czech Republic za projekt Karty, které otevřou srdce, který realizovala ve spolupráci s kreativním týmem Leo Burnett pro společnost Mars. Cílem kreativní aktivace bylo podpořit brand purpose značky Maltesers – pomáhat lidem zvládat životní situace s lehkostí. 

Trojici agentur uzavírá globální agentura Grayling, která do finále postupuje se svou kampaní Jak Primark dobyl Prahu, za kterou je nominována v kategorii Launch. Rozsáhlá integrovaná kampaň u příležitosti otevření první prodejny Primark v ČR zahrnovala řadu aktivit od media relations, digitální komunikace, zapojení inflencerů, organizaci slavnostních eventů až po komunikaci s klíčovými stakeholdery a oslovení spotřebitelů v místě prodeje. 

-mav-

# soutěž # PR # cena # shortlist # Grayling # PRAM Consulting # European Excellence Awards 2022 # MSL Czech Republic

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.