PR je dnes komplexnější a diverzifikovanější než dřív
Už nestačí jen posílat tiskové zprávy, ale musíme umět i digitál,
sociální sítě, eventy či nákup médií, to vše zastřešujeme kreativou,
říká Anna Balíčková, šéfka Graylingu.
Už nestačí jen posílat tiskové zprávy, ale musíme umět i digitál,
sociální sítě, eventy či nákup médií, to vše zastřešujeme kreativou,
říká Anna Balíčková, šéfka Graylingu.
Grayling ve své zprávě Creating Advantage upozorňuje na klíčové trendy,
které ovlivní komunikaci i byznys.
Společnost Yummy, jež nedávno vstoupila na český trh, si na PR vybrala
agenturu Grayling.
Od srpna vede Martina Ježková v Graylingu tým PR konzultantů, který
zodpovídá zejména za lifestylové klienty.
Grayling spouští ve Varšavě nový hub Ignite CEE, který bude poskytovat
specializovanou strategickou a kreativní podporu na deseti trzích.
V nové kampani pracuje platforma Mumdoo s motivem rozrastrovaných obrázků,
zakrývající to, co je v očích veřejnosti nepřístojné.
Platforma Mumdoo chce ve spolupráci s agenturou Grayling nastartovat veřejnou
debatu o flexibilních pracovních příležitostech.
Podle agentury Grayling letošní rok ovlivní pět klíčových trendů, mezi
něž se řadí umělá inteligence, udržitelnost a více uvěřitelnosti.