Výzkum: Kdy má reklamní spot největší efekt?
Behavio Labs analyzovala vybrané reklamní kampaně a zjišťovala, jak si
vedly z hlediska klíčových podmínek úspěšné reklamy.
Behavio Labs analyzovala vybrané reklamní kampaně a zjišťovala, jak si
vedly z hlediska klíčových podmínek úspěšné reklamy.
Audiovizuální reklama dosahuje podle rozsáhlého výzkumu v německy
mluvících zemích lepších výsledků na TV a BVOD než na YouTube a
především než na Facebooku.
Datová a technologická firma Behavio získala investici od Presto Ventures na
vývoj softwarového nástroje pro zefektivnění kampaní.
Porota soutěže Effie vybrala z 85 přihlášených prací na shortlist 54.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Výzkumná agentura Behavio změřila, jak účinkoval volební spot
hnutí ANO.
Analytická společnost Synetiq vstupuje na český trh, přináší
biometrický způsob měření emočního dopadu reklamy.
Soutěž Effie hlásí vyšší počet přihlášek než loni. Slavnostní
galavečer je plánován na 24. listopadu.
Uzávěrka přihlášek do letošního ročníku soutěže Effie se blíží.
Lze je podávat jen do 16. srpna.