Autor textu MediaGuru
Analytická společnost Synetiq vstupuje na český trh, přináší
biometrický způsob měření emočního dopadu reklamy.
Marketingově-analytická společnost Synetiq uvádí na českém trhu biometrický způsob měření emočního dopadu reklamy. Využívá biometrické technologie a možnosti neurovědy k budování značek či podpoře zlepšení jejich výkonnosti.
Synetiq spouští své služby v České republice od září tohoto roku, kdy proběhne první pravidelný test-panel. „Náš analytický tým v Praze tyto dny představí základní produkt měření emoční reakce na reklamních sdělení vybraným klientům a novinářům. Na vzorku 140 cíleně vybraných respondentů ve spolupráci s agenturou Ipsos otestujeme 80 aktuálně nasazených televizních reklam, abychom mohli nabídnout klientům pohled na jejich značku v rámci reklamního trhu,“ řekl David Ottlik, zakladatel a generální ředitel společnosti Synetiq.
Synetiq při měření kombinuje čtyři základní biometrická měření doplněná krátkým dotazníkovým průzkumem:
„Klientům na českém trhu nabídneme pravidelný Ad-test na měsíční bázi, který bude monitorovat emoční výkon značky v reálném reklamním prostředí,“ vysvětluje Martin Kopecký, který řídí expanzi společnosti Synetiq na českém trhu.
Synetiq sídlí v Budapešti, celkově má více než 80 klientů ze šesti zemí. Jsou mezi nimi BBC, Tesco, IKEA, Unilever, Heineken, Telekom, Vodafone, Teva, Shell nebo Pepsi.
-mav-
# výzkum # reklama # psychologie # efektivita # Synetiq # neurověda # biometrie
Autor textu MediaGuru