Behavio získala investici od Presto Ventures na reklamní software

Datová a technologická firma Behavio získala investici od Presto Ventures na vývoj softwarového nástroje pro zefektivnění kampaní.

Pá 29. října 2021 10:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18772/behavio_dox2021-annasolcova-101

Fullscreen Sdílet

/media/18772/behavio_dox2021-annasolcova-101

Fullscreen Sdílet

Datová a technologická firma Behavio získala investici od Presto Ventures ve výši desítek milionů korun. Díky ní začala vyvíjet softwarový nástroj, který má zefektivnit kampaně a usnadnit práci lidem z reklamního byznysu. Plánuje s ní vstoupit i na globální trh.

Behavio poslední roky pracovalo na metodě, jak kampaň od briefu po konečný střih dělat co nejlépe. Z této metody teď vytváří softwarový nástroj a co nejdříve ho chce nabízet na největším trhu – v USA.

„V oblasti marketingu sledujeme stovky startupů a vidíme, že u kampaní ta digitalizace probíhá velmi pomalu. Celou dobu si říkáme, kdo bude ten hráč, který postaví automatizovaný tool pro markeťáky? Vsadili jsme na Behavio. Myslíme, že má větší potenciál, než být ‚jen’ market leader v Čechách. Věříme, že dokáže vybudovat něco, co udělá díru do světa,” řekl Přemysl Rubeš z Presto Ventures. 

Společnost Deloitte zařadila Behavio mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v ČR. Firma už vybudovala vlastní výzkumný panel Trendaro s 25 tisíci respondenty, představila datový nástroj Atlas Čechů nebo aplikaci na měření zaměstnanecké spokojenosti Minuta pro lepší práci.

-mav-

# výzkum # reklama # investice # data # efektivita # Behavio Labs # Behavio # Presto Ventures

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.