Růžový slon uzavírá májovou reklamou svou sérii spotů
Růžový slon nasazuje další spot ze své kampaně Růžové randění.
Tentokrát oslavuje máj, měsíc lásky a milenců.
Růžový slon nasazuje další spot ze své kampaně Růžové randění.
Tentokrát oslavuje máj, měsíc lásky a milenců.
V rámci soutěže ShopRoku zvítězil u zákazníků v popularitě
Lidl-shop. Cenu kvality si odnesl 4camping, cenu Heureky Scuk.
Zalando lokalizuje na českém trhu svou globální kampaň. Spolupracuje v ní
s ambasadory s česko-vietnamskými kořeny.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bonami se chce letos soustředit na rozvoj privátních značek, rozšíření
zákaznických služeb i zahraniční expanzi. V plánu má také kampaň.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Brand marketingový tým módního e-shopu ZOOT vede nově Michaela Lelková.
# Marketing # Retail # Aktuality
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít
s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Online shop dm.cz si připomíná tři roky existence na českém e-commerce
trhu. Loni zaznamenal meziroční nárůst tržeb o 130 %.
Až 68 % Čechů je připraveno vzdát se části komfortu ve prospěch
„zelenějších e-shopů“.
Answear rozvíjí svůj koncept „Máš Answear“. Do televize tak nasazuje
druhou vlnu své kampaně.
E-shop s erotickými pomůckami Růžový slon spustí 22. března svou
velikonoční kampaň.