Dům zahraniční spolupráce si pro kampaně vybral Remmark

V otevřeném výběrovém řízení si Dům zahraniční spolupráce vybírá na zajištění informačních a propagačních kampaní agenturu Remmark. 

Út 6. února 2024 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12105/byznys_meeting_jednani

Fullscreen Sdílet

/media/14585/dzs

Fullscreen Sdílet

Dům zahraniční spolupráce si ve veřejném výběrovém řízení na zajištění informačních a propagačních kampaní programů administrovaných zadavatelem vybral agenturu Remmark. Součástí je i nákup mediálního prostoru. Kampaně budou probíhat v tisku, outdooru, rádiu, kině a na internetu. Zakázka dosahuje hodnoty 20 milionů korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek

-stk- 

# reklama # kampaň # mediální nákup # tendr # veřejné výběrové řízení # Remmark # Dům zahraniční spolupráce # DZS

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.