Dr.Max se v nové kampani soustředí na sexuální zdraví

Na sociálních sítích a speciální microsite podporuje Dr.Max novinky v sortimentu, akcentuje přitom zdravotní stránku věci.

Čt 25. března 2021 15:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/9450/dr-max_automat_sk

Fullscreen Sdílet

/media/16160/drmax_sexualnizdravi

Fullscreen Sdílet

Lékárenská síť Dr.Max spustila komunikační kampaň na podporu nové kategorie v e-shopu. Jde o produkty související se sexuálním zdravím, u kterých je akcentována zdravotní stránka věci. 

Právě spojení se zdravotními aspekty rozhodlo o zařazení produktů, jako jsou vibrátory, venušiny kuličky, kroužky na podporu erekce, do sortimentu. „Vždycky dbáme na to, aby naše nabídka konvenovala lékárnám,“ popisuje tiskový mluvčí společnost Michal Petrov. Novou nabídkou vychází síť rovněž vstříc poptávce, která se za pandemie koronaviru zvýšila.

V komunikaci, jež probíhá na speciální microsite a sociálních sítích, je tak sexuální zdraví přiblíženo. „Upozorňujeme například na to, že u mužů poruchy erekce mohou být signálem počínajících chronických onemocnění nebo na to, že zdravý sex je prospěšný pro zpevnění pánevního dna u žen, což je důležitá prevence třeba při inkontinenci,“ dodává Michal Petrov. 

-stk- 

# kampaň # Dr.Max # lékárna # komunikace # erotické pomůcky # sexuální zdraví

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.