DPP chce kampaní přilákat cestující zpět do MHD

Dopravní podnik hl. m. Prahy spustil novou kampaň se sloganem „Městem bezpečně, městem spolu…“.

Út 8. prosince 2020 14:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15152/dpp_slider

Fullscreen Sdílet

/media/15153/dpp

Fullscreen Sdílet

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) chce ve své nové kampani se sloganem „Městem bezpečně, městem spolu…“ poukázat na neopodstatněný strach z cestování MHD kvůli možnosti nákazy covid-19. Hlavním cílem této kampaně je u cestujících tyto obavy rozptýlit a do MHD vrátit ty, kteří ji před koronakrizí běžně využívali. 

Kampaň, jež poběží do konce ledna 2021, pracuje s paralelou ranní hygieny běžného člověka s úklidem vozů MHD před vyjetím na svou trasu s cestujícími. 

Největší problém, se kterým se kvůli dopadům koronakrize potýkáme, je výpadek cestujících a propad tržeb z prodeje jízdného. Jednou z hlavních příčin jsou totiž obavy části cestujících, že se v MHD nakazí covidem-19. Chtěli bychom ale, aby se důvěra lidí v MHD vrátila,“ uvedl Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP, a dodal: „Cílem kampaně je poukázat na bezpečné prostředí MHD, přivést zpět cestující do MHD a zbavit je zbytečných obav. V neposlední řadě ji lze vnímat i jako poděkování zaměstnancům DPP za jejich nasazení a odvedenou práci v letošním, značně nestandardním roce.“

Kampaň poběží v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu. Využije televizních a rádiových spotů, bannerů, advertoriálů i citylightů u nákupních center v Praze i Středočeském kraji, zejména u hypermarketů a supermarketů Kaufland a Tesco.

Náklady na nákup reklamního prostoru pro kampaň jsou cca 6,5 milionů korun. Kreativu, grafiku a texty pro DPP připravila agentura West Media Communication.

-stk- 

# reklama # kampaň # DPP # koronavirus # bezpečnost # West Media Communication

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.