Autor textu MediaGuru
Dopravní podnik hl. m. Prahy spustil novou kampaň se sloganem „Městem
bezpečně, městem spolu…“.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) chce ve své nové kampani se sloganem „Městem bezpečně, městem spolu…“ poukázat na neopodstatněný strach z cestování MHD kvůli možnosti nákazy covid-19. Hlavním cílem této kampaně je u cestujících tyto obavy rozptýlit a do MHD vrátit ty, kteří ji před koronakrizí běžně využívali.
Kampaň, jež poběží do konce ledna 2021, pracuje s paralelou ranní hygieny běžného člověka s úklidem vozů MHD před vyjetím na svou trasu s cestujícími.
„Největší problém, se kterým se kvůli dopadům koronakrize potýkáme, je výpadek cestujících a propad tržeb z prodeje jízdného. Jednou z hlavních příčin jsou totiž obavy části cestujících, že se v MHD nakazí covidem-19. Chtěli bychom ale, aby se důvěra lidí v MHD vrátila,“ uvedl Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP, a dodal: „Cílem kampaně je poukázat na bezpečné prostředí MHD, přivést zpět cestující do MHD a zbavit je zbytečných obav. V neposlední řadě ji lze vnímat i jako poděkování zaměstnancům DPP za jejich nasazení a odvedenou práci v letošním, značně nestandardním roce.“
Kampaň poběží v televizi, rádiu, outdooru, tisku a na internetu. Využije televizních a rádiových spotů, bannerů, advertoriálů i citylightů u nákupních center v Praze i Středočeském kraji, zejména u hypermarketů a supermarketů Kaufland a Tesco.
Náklady na nákup reklamního prostoru pro kampaň jsou cca 6,5 milionů korun. Kreativu, grafiku a texty pro DPP připravila agentura West Media Communication.
-stk-
# reklama # kampaň # DPP # koronavirus # bezpečnost # West Media Communication
Autor textu MediaGuru